Infolinka
po-pá 8.00-17.00

+420 956 785 111*

Otevírací doba: po-pá 9.00-17.00

Klient

Často kladené dotazy

Jak postupovat při vrácení vozidla

Kdy musím vozidlo vrátit …

Vozidlo musí být klientem přistaveno (vráceno) v poslední den pronájmu vozidla (jestliže tento den připadá na víkend nebo státem uznávaný svátek, přistavte vozidlo v nejbližší předcházející pracovní den).

Jste s vozidlem spokojeni a chcete si ho odkoupit …

Stačí nás nejpozději 10 pracovních dnů před skončením pronájmu vozidla kontaktovat a nahlásit aktuální stav ujetých kilometrů a my Vám zpracujeme cenovou nabídku na jeho odkup (bez nutnosti jeho přistavení a dalšího vyúčtování případného nadměrného opotřebení a nadlimitních / podlimitních kilometrů).

Kam musí být vozidlo přistaveno …

Vozidlo musí být Vámi přistaveno na místo určené společností sAutoleasing. Místo a kontaktní osoby Vám budou vždy oznámeny písemně, a to jeden měsíc před skončením pronájmu vozidla.

Co musí být vráceno jako součást vozidla …

Spolu s vozidlem musí být z Vaší strany vráceny níže uvedené doklady a vybavení:

  • osvědčení o registraci vozidla
  • potvrzení o zaplacení povinného ručení tzv. zelená karta
  • servisní knížka a návody k obsluze
  • náhradní klíče a povinná výbava
  • sada sezónních pneumatik (pokud byla součástí poskytnutých služeb)
  • kód rádia a alarmu (pokud byly předány)
  • záruční listy k doplňkům či příslušenství (např. autorádio, tažné zařízení)
  • tankovací karta (pokud byla součástí poskytovaných služeb)

V případě, že tato výbava nebude součástí vozidla při jeho vrácení, budou Vám dané položky vyúčtovány v rámci závěrečného finančního vyrovnání pronájmu vozidla jako vícenáklady.

Jak vozidlo připravit na vrácení …

Abychom mohli vozidlo společně zkontrolovat, musí být:

  • provozuschopné na veřejné komunikaci
  • provedeny všechny pravidelné servisní prohlídky
  • umyté (zevnitř i zvenku)
  • s dostatkem paliva na provedení zkušební jízdy
  • odstraněny reklamní polepy (včetně zbytků lepidla)

Pokud vozidlo nebude předáváno v tomto stavu, budou jednotlivé úkony provedeny z naší strany a vzniklé vícenáklady Vám budou vyúčtovány v rámci závěrečného finančního vyrovnání pronájmu vozidla.

Co dělat, pokud je vozidlo poškozené …

Před vrácením vozidla nahlaste všechny pojistné události a vozidlo nechte opravit. Po vrácení vozidla již nelze pojistné události ani opravy řešit a veškerá poškození Vám budou fakturována jako nadměrné opotřebení vozidla.

Chcete vědět, jak poznáte přijatelné, a naopak i nepřijatelné poškození vozidla? Seznamte se s Manuálem běžného a nadměrného opotřebení.