Infolinka
po-pá 8.00-17.00

+420 956 785 111*

Otevírací doba: po-pá 9.00-17.00

Klient

Často kladené dotazy

Mám finanční tíseň

Restrukturalizace splátkového kalendáře (změna počtu a výše splátek)

Nebudete-li schopni dostát svým závazkům, např. z důvodu ztráty zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci, kontaktujte naši společnost bez zbytečného odkladu, tj. dříve, než budou Vaše závazky po splatnosti.

Před podáním žádosti důkladně zvažte Vaše finanční možnosti. Ne vždy je pro Vás nejlepším řešením dané situace odklad, resp. snížení výše splátek.

Odklad splátek není pro Vás vhodným řešením v případě, že se Vaše finanční situace po období restrukturalizace nezlepší. Odkladem splátek se Váš problém pouze odsouvá na pozdější dobu a může způsobit navýšení doplatku smlouvy v případě jejího mimořádného ukončení.

Pokud vyhodnotíte, že restrukturalizace pro Vás není vhodným řešením, neváhejte se na nás obrátit s žádostí o individuální pomoc.

Rozhodnete-li se pro podání žádosti o restrukturalizaci, popište vždy co nejkonkrétněji Vaši stávající situaci a Váš požadavek, abychom pro Vás byli schopni připravit nejlepší možné řešení.

Data splatnosti a výše splátek dle původního Splátkového kalendáře musí být řádně dodržována až do doby oboustranného podpisu Dodatku k námi uzavřené smlouvě vč. nového Splátkového kalendáře.

 

Detailní informace o podmínkách restrukturalizace splátkového kalendáře naleznete zde